به مناسبت آغاز هفته ولایت وامامت صورت گرفت

1402-04-22
299 بازدید

دهه امامت و ولایت پر از درس های فراوان است/ ذبع وتوزیع دو راس گوسفند در بین نیازمندان دهه امامت و ولایت پر از درس های فراوانی است که باید با استفاده از آنها به اهمیت این رویداد بزرگ دینی و تاریخی در دین اسلام پی برد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از […]

دهه امامت و ولایت پر از درس های فراوان است/ ذبع وتوزیع دو راس گوسفند در بین نیازمندان

دهه امامت و ولایت پر از درس های فراوانی است که باید با استفاده از آنها به اهمیت این رویداد بزرگ دینی و تاریخی در دین اسلام پی برد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ به مناسبت هفته ولایت و امامت از طرف رئیس کل گروه شرکت های ایثار و رئیس تعاونی های مسکن‌ایثارگران و رزمندگان استان کردستان (جامعه ایثارگران ) ۲ راس گوسفند ذبح و در بین نیازمندان و ایثارگران استان تقسیم شد.

دکتر محمد سجاد قلعه شاخانی گفت: عید غدیر، عید کمال دین و اتمام نعمت در سایه‌ تداوم خط رسالت، در شکل و قالب امامت‌ است و گره محکمی برای رشته دیانت و پیوندی برای « نبوت و امامت» است.

پیروی از امامت و ولایت از محورهای اساسی و مورد تاکید برای جامعه اسلامی است که سعادت دنیوی و اخروی را برای مسلمانان به همراه خواهد داشت و همواره باید آن را در سرلوحه کار خود قرار دهیم.

دهه ولایت یادآور این حقیقت است که پیمودن مسیر تقرب به سوی خداوند سبحان، تهذیب نفس و رسیدن به کمال، بدون ولایت امکان پذیر نیست.

دهه امامت و ولایت پر از درس های فراوانی است که باید با استفاده از آنها به اهمیت این رویداد بزرگ دینی و تاریخی در دین اسلام پی برد.

این دهه گرانبها فرصتی مناسب برای تقرب به سوی خداوند سبحان و رسیدن به کمال است که تحقق این امر بدون پیروی از ولایت امکان پذیر نیست.

اینجانب ضمن تبریک ایام دهه ولایت و امامت و اعیاد سعید قربان و غدیرخم، شادی سراسر معنوی و زندگی مملو از برکات بی کران را تحت توجهات ائمه اطهار(ع) برای ملت بزرگ ایران، و خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران ایران اسلامی و استان کردستان را از حضرت باری تعالی مسئلت دارم.