تسهیلات ۲۰۰‌میلیونی مسکن روستایی پرداخت می‌شود

تسهیلات ۲۰۰‌میلیونی مسکن روستایی پرداخت می‌شود
1401-05-06
582 بازدید

معاون امور بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از موافقت نهایی برای ارائه تسهیلات ۲۰۰‌میلیون تومانی مسکن روستایی خبر داد. به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مجید جودی در خصوص آمادگی بنیاد مسکن برای سیلاب در آخر هفته که در استان‌‌‌های جنوبی به‌ویژه سیستان و بلوچستان پیش‌بینی شده است، اعلام کرد: در حال حاضر […]

معاون امور بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از موافقت نهایی برای ارائه تسهیلات ۲۰۰‌میلیون تومانی مسکن روستایی خبر داد. به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مجید جودی در خصوص آمادگی بنیاد مسکن برای سیلاب در آخر هفته که در استان‌‌‌های جنوبی به‌ویژه سیستان و بلوچستان پیش‌بینی شده است، اعلام کرد: در حال حاضر ۵۰‌درصد از واحدهای مسکونی روستایی و شهری کوچک در سیستان و بلوچستان مقاوم‌‌‌سازی شده‌‌‌ است و در خصوص این تعداد از واحدهای مقاوم‌‌‌سازی شده، نگرانی وجود ندارد. این واحدها ممکن است حداکثر دچار آبگرفتگی شود. اما نگرانی در خصوص ۵۰‌درصد باقی‌‌‌مانده واحدهای این استان که مقاوم‌‌‌سازی نشده، وجود دارد.

معاون امور بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ادامه داد: طبق برنامه بنیاد مسکن مقرر است تا سال ۱۴۱۰ تمام واحدهای مسکونی روستایی و شهری کوچک مقاوم‌‌‌سازی شود تا در مواقع بروز حوادث طبیعی، آمادگی کامل برای مقابله با بحران وجود داشته باشد.

جودی توضیح داد: با موافقت دولت و تاکید و پیگیری رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مقرر شده تا تسهیلات ۲۰۰‌میلیون تومانی مسکن روستایی به واحدهای مسکونی روستایی تخصیص یابد تا به این ترتیب با کمک بنیاد مسکن، مالکان واحدهای روستایی بتوانند اقدام به مقاوم‌‌‌سازی و بهسازی خانه‌‌‌های خود کنند.

برچسب ها