رئیس کل تعاونی های مسکن یاران مالک اشتر«ایثارگران و رزمندگان»

رئیس کل تعاونی های مسکن یاران مالک اشتر«ایثارگران و رزمندگان»
1401-04-29
449 بازدید

دکتر محمد سجاد قلعه شاخانی رئیس کل تعاونی های مسکن یاران مالک اشتر«ایثارگران و رزمندگان» استان کردستان در پیامی فرارسیدن هفته قوه قضاییه را به تمامی مسئولان و دست اندرکاران این عرصه تبریک گفت. ‎ به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، متن پیام ایشان به این شرح است: هفته اول تیر ماه […]

دکتر محمد سجاد قلعه شاخانی رئیس کل تعاونی های مسکن یاران مالک اشتر«ایثارگران و رزمندگان» استان کردستان در پیامی فرارسیدن هفته قوه قضاییه را به تمامی مسئولان و دست اندرکاران این عرصه تبریک گفت. ‎

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، متن پیام ایشان به این شرح است: هفته اول تیر ماه یادآور مظلومیت تلاشگران این عرصه خطیر و مهم است.

هفته‌ای که روایتگر شهادت مظلومانه آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران گرانقدر انقلاب اسلامی است که با یاد و نام آنان هفته قوه قضائیه مزین گردیده است.

این ایام فرصت مغتنمی ست برای یادکردن از تلاشگران عرصه عدل و داد، تکریم و تلاش خالصانه قشر خدوم قوه قضائیه و گرامیداشت مجاهد نستوه و مجتهد متفکر شهید مظلوم دکتر بهشتی و سایر شهدای این عرصه است تا به نوعی خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی در نهاد قوه قضائیه پاس داشته شود.

اینجانب به عنوان خادم شهدا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله دکتر بهشتی و یاران باوفای امام و انقلاب در هفتم تیر، هفته قوه قضائیه را به همه تلاش گران این عرصه به خصوص مجموعه خدوم امر قضا در کشور واستان کردستان تبریک و تهنیت گفته و از خدمات شایسته این عزیزان در جهت برقراری عدل و برابری در جامعه نهایت تقدیر و تشکر می‌نمایم.

دکتر محمد سجاد قلعه شاخانی:
رئیس کل تعاونی های مسکن یاران مالک اشتر«ایثارگران و رزمندگان» استان کردستان

برچسب‌ها: