کتر محمد سجاد قلعه شاخانی رئیس کل تعاونی های مسکن یاران مالک اشتر «ایثارگران و رزمندگان» استان کردستان طی پیامی سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام راحل (ره) و قیام خونین ۱۵خرداد را تسلیت گفت.

کتر محمد سجاد قلعه شاخانی رئیس کل تعاونی های مسکن یاران مالک اشتر «ایثارگران و رزمندگان» استان کردستان طی پیامی سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام راحل (ره) و قیام خونین ۱۵خرداد را تسلیت گفت.
1401-04-29
452 بازدید

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، متن پیام ایشان به شرح ذیل است:در سیزدهم خرداد ماه ۱۳۶۸ آئینه تمام نمای خورشید مهربانی و شخصیت کاریزمایی بزرگی که هیبت نامش، آوازه ی بزرگ انسانیت و بزرگ مردی بود، غروب کرد. حضرت امام خمینی (ره) چنان شخصیتی داشتند که بدون تردید، در تاریخ اسلام […]

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، متن پیام ایشان به شرح ذیل است:در سیزدهم خرداد ماه ۱۳۶۸ آئینه تمام نمای خورشید مهربانی و شخصیت کاریزمایی بزرگی که هیبت نامش، آوازه ی بزرگ انسانیت و بزرگ مردی بود، غروب کرد.

حضرت امام خمینی (ره) چنان شخصیتی داشتند که بدون تردید، در تاریخ اسلام پس از پیامبر و ائمه معصومین(ع)، شخصیتی همانند او نبوده، و ایشان ثابت کردند که اسلام زنده است و می تواند مبنای نظامی اجتماعی قرار گیرد. او افکار خفته جهان اسلام را بیدار کرد و اندیشه های اسلام ناب محمدی را در مسئله حکومت و نظام اسلامی به جهان و جهانیان معرفی کرد، و هنوز بعد از سالهای متوالی و گذشت پرواز روح بلندشان، نام او لرزه بر تن دشمنان اسلام و انقلاب می اندازد. وافتخاریست برای مردم ایران ونسلهای بعدی.

در سالگرد ارتحال ملکوتی معلم و طبیب دلها در حالی به سوگ آن عزیز می نشینیم که به واسطه لطف بیکران الهی، رهبری فرزانه و درس آموخته مکتب امام خمینی (ره) حضرت آیت الله خامنه ای ( مدظله العالی ) سکان هدایت و رهبری ملت آزاده ایران و مسلمانان جهان اسلام را بر عهده گرفته و در پرتو عنایات حضرت ولی عصر(عج) به منزلگاه سعادت هدایت می نماید.

اینجانب، ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهدای قیام ۱۵ خرداد در سال 1342، و سالروز رحلت جانگداز امام خمینی کبیر(ره) را محضر ملت شریف ایران اسلامی، مردم غیور و خونرنگ خطه کردستان، خانواده های معزز و معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران را تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال خواهانم که به برکت واژه نام مقدس آن امام همام، و در زیر سایه رهبری ( حضرت آیت الله خامنه ای) و به برکت خونهای پاک و مقدس تمامی شهدای عزیزمان، امنیت و سرافرازی را به همه ما عنایت فرماید و همه ما را از رهروان راستین آن امام همام قرار بدهد.

دکتر محمد سجاد قلعه شاخانی: رئیس کل تعاونی های مسکن یاران مالک اشتر «ایثارگران و رزمندگان» استان کردستان

کویستان عبدالحکیمی /کردستان

برچسب‌ها: