رئیس تعاونی های مسکن یاران مالک اشتر «ایثارگران و رزمندگان» استان کردستان:

رئیس تعاونی های مسکن یاران مالک اشتر «ایثارگران و رزمندگان» استان کردستان:
1401-05-26
559 بازدید

در پی اهانت وقیحانه میر حسین موسوی به شهید حاج حسین همدانی وافتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، رئیس تعاونی های مسکن یاران مالک اشتر«ایثارگران و رزمندگان» استان کردستان بیانیه ای صادر کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ دکتر محمد سجاد قلعه شاخانی رئیس تعاونی های مسکن یاران مالک اشتر «ایثارگران […]

در پی اهانت وقیحانه میر حسین موسوی به شهید حاج حسین همدانی وافتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، رئیس تعاونی های مسکن یاران مالک اشتر«ایثارگران و رزمندگان» استان کردستان بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ دکتر محمد سجاد قلعه شاخانی رئیس تعاونی های مسکن یاران مالک اشتر «ایثارگران و رزمندگان» استان کردستان
در پی اهانت وقیحانه میر حسین موسوی به شهید حاج حسین همدانی وافتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه ایشان بدین شرح است:

(شهید سرلشکر همدانی نقش بسیار مهمی در سرکوب کردن تروریست‌ها و داعش در سوریه و به تبع آن در عراق و ایران داشت.)

سران فتنه وغرب زده به خاطر یک دروغ بزرگ، رای ۱۱ میلیون نفر از مردم کشور را هشت ماه به آشوب و نا آرامی کشاندند و باعث ریخته شدن خون‌های تعداد زیادی از هم وطنانمان شدند.

فتنه ۸۸ یکی دیگر از اقدامات و حمله نا امیدانه علیه جمهوری اسلامی ایران و نظام بود که بانیان آن می بایست، در همان سال به اشد مجازات می رسیدند.

اگر مدافعان حرم کشور و برخی از کشورهای دیگر تحت هدایت و سازماندهی فرزندان ایران اسلامی نبودند، داعش اهداف بلندمدتی داشت و نقشه‌های طراحی شده اش تمام خاورمیانه را در بر می‌گرفت.

سردار همدانی یکی از جمله اشخاصی بود که به عنوان یک نابغه نظامی در سرکوبی جریان تروریستی داعش نقش مهمی داشت، لذا هنوز هم دشمنان از نام او ترس و واهمه دارند.

میرحسین موسوی همان فردی بود که قبل از انقلاب اسلامی نیز فعالیت مبارزاتی خاصی از خود بر جایی نگذاشت و در روزهای آخر جنگ، یعنی دورانی که کشور به وحدت و همدلی
امثال او نیازمند بود، استعفا داد و مدتی کناره گیری کرد که سرانجام با اخطار امام(ره) دوباره بازگشت.

بیانیه اخیر موسوی نوعی سوء استفاده از رافت نظام مقدس جمهوری اسلامی بود، لذا اگر مشابه این حرکت در کشور دیگری بود، قطعا این فرد به مجازات سنگینی محکوم می‌شد.

این بیانیه در سایت‌ها و رسانه های دشمن، به سرعت منتشر شد و به سرداری که محبوب دلهای ایران و محور مقاومت اسلامی در کشورهای منطقه است، اهانت شده و کلمات ناشایست ودشمن شادی به کار برده شده، لذا از هم وطنان و همشهریان عزیزم، دعوت می کنم که به فرمان مقام معظم رهبری در امر فریضه مقدس جهاد تبیین لبیک بگویند و در تمامی حوزه‌های کاری، اجتماعی، و فضای مجازی عاملان این یاوه گویی را محکوم کنند. چون بر همه ما در هر برهه از زمان لازم وضروری است. لذا امروز نیز در پی محکوم کردن این اهانت، که به نوعی افسار پاره کردن تلقی می شود، در مقابل آرمانهای والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خود را خادم مردم و ملت می دانیم.

دکتر محمد سجاد قلعه شاخانی:
رئیس تعاونی های مسکن یاران مالک اشتر «ایثارگران و رزمندگان» استان کردستان

برچسب‌ها:,