به مناسبت روز خبرنگار صورت گرفت؛

به مناسبت روز خبرنگار صورت گرفت؛
1401-05-18
468 بازدید

خبرنگاران جهادگرانی هستند که همیشه در خط مقدم حضور دارند رئیس تعاونی های مسکن یاران مالک اشتر «ایثارگران و رزمندگان» استان کردستان از دفتر سرپرستی پایگاه خبری شهید یاران به مناسبت روز خبرنگار بازدید کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ دکتر محمد سجاد قله شاخانی رئیس تعاونی های مسکن یاران مالک […]

خبرنگاران جهادگرانی هستند که همیشه در خط مقدم حضور دارند

رئیس تعاونی های مسکن یاران مالک اشتر «ایثارگران و رزمندگان» استان کردستان از دفتر سرپرستی پایگاه خبری شهید یاران به مناسبت روز خبرنگار بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ دکتر محمد سجاد قله شاخانی رئیس تعاونی های مسکن یاران مالک اشتر «ایثارگران و رزمندگان» استان کردستان به اتفاق هئیت همراه، از دفتر سرپرستی پایگاه خبری شهید یاران، به مناسبت روز خبرنگار بازدید، از خبرنگاران این رسانه تقدیر و تشکر کرد.

قلعه شاخانی ضمن تسلیت به مناسبت ایام تاسوعا و عاشورای حضرت امام حسین (ع) تقارن روز خبرنگار و سالروز شهادت «محمود صارمی» در ۱۷مرداد گفت: بدون شک، لحظه های عبرت آموز واقعه عظیم و تاریخی عاشورا از طریق خبرنگاران و طلایه داران عرصه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در طول تاریخ، تاکنون به ثبت رسیده و در عصر کنونی نیز، از طریق رسانه ها و فضای مجازی روز به روز پر رنگتر به تمام دنیا مخابره می شود تا نسلهای بعدی هم از الگو و سیره زندگی پر بار حضرت امام حسین (ع) درس آموزی و خود پروری داشته باشند.

رئیس تعاونی های مسکن یاران مالک اشتر «ایثارگران و رزمندگان» استان کردستان
با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری، حضرت (آیت الله خامنه ای) که می فرمایند: بدون خبرنگار هیچ واقعه ای در طول تاریخ ثبت نخواهد شد، گفت: لحظه به لحظه دوران جنگ تحمیلی ۸ ساله عراق علیه ایران از طریق قلم صادق ولنز دوربین خبرنگارانی به ثبت رسیده است، که برای نسلهای امروز و بعد از نسل ما نیز شجاعت و از خود گذشتگی رزمندگان غیور را به نمایش می گذارند و بعد از گذشت سالها، هر بار با زمره و برگ زرین دیگری از فرهنگ ایثار و شهادت آشنا می شویم.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران همیشه در خط مقدم هستند، افزود: خبرنگارانی که در تمامی عرصه ها در جهت انتشار اطلاعات و اخبار فعالیت دارند، به گونه ای فرهنگ مقدس جهاد، ایثار و از خود گذشتگی را به مردم جامعه ارائه می دهند، که وظیفه ای بسیار مهم خطیر و مقدس تلقی می شود.

برچسب‌ها:,